._154_.

خواب بدی می‌دیدم. و نمی‌توانستم بیدار شوم. بعد یکی دست گذاشت روی صورتم. و‌ من جیغ زدم. و پریدم از خواب. اولین‌بار بود که این‌طور می‌شد.‌ مستر ترسیده‌بود و داشت در بغل زن گریه می‌کرد. فقط هق‌هق‌اش را می‌شنیدم. زن گفت بیدار شده و دیده‌ تو خوابی. چندبار هم صدایت کرده. مرد هم تایید کرد. 

من هیچ نشنیده‌بودم. فقط یادم می‌آید یکی به من حمله کرد و من در تقلای دفاع بودم. 

مستر همیشه من را بیدار می‌کند. بیدار که می‌شوم خوشحال می‌شود و می‌بوسیم هم را. صبحانه‌ را با هم می‌خوریم هرروز. امروز اما بغض‌آلود نشسته کارتون می‌بیند و محلم نمی‌گذارد. فکر می‌کند چون خواسته بیدارم کند دعوایش کرده‌ام. قهر کرده. دل‌جویی هم که می‌کنم بغضش دوباره جان می‌گیرد.‌ صبحانه هم نخورده. من چه کنم با این بچه... 

گلاویژ | ۲۲ دی ۹۸، ۲۳:۵۹ | نظر بدهید
بریـ ـــدا
۲۳ دی ۹۸ , ۱۱:۲۷

میشه بپرسم چندسالشه مستر؟ :))

بابای من همیشه بد بیدار میشه یعنی همه شونه خالی میکنن از بیدار کردنش و معمولا میوفته گردن من که بیدارش کنم و بیشتر اوقات عذاب وجدان میگیرم با اینکه میدونم تقصیر من نیست !! 

پاسخ :

۳سال و هشت ماه:))
فعلا اونی که عذاب وجدان گرفته بیدارشونده‌ست نه بیدارکننده=)))
لبخند ...
۲۳ دی ۹۸ , ۱۳:۲۱

الهی ... از دلش در میاد. براش توضیح بده که خواب بدی میدیدی. بچه‌ها درک میکنن. 

پاسخ :

براش توضیح دادم. بیشتر از اینکه دلخور باشه ترسیده!
آرام :)
۲۳ دی ۹۸ , ۲۲:۰۱

عزیزم چه فسقلی با مزه ای 😍

قلب کوچولوش ترسیده :) براش چیزی که دوست داره بخر به نظرم :)

پاسخ :

بیین اصلا نمیشه با این چیزا حواسشو پرت کرد:) امتحان کردم قبلا بی‌فایده‌ست. 
عصر که بیدار شد یادش رفته‌بود که قهره:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
بالاخره یک‌روز از خواب بیدار می‌شوم و می‌بینم مرده‌ ام، و درحالی‌که آفتاب بر پرده‌های اتاق کارم می‌رقصد و هنوز کسی از مرگم باخبر نشده، دست‌نوشته‌هایم از من می‌پرسند: «ما چه خواهیم شد؟»

حسین رسول‌زاده
.
.
گلاویژ نام ستاره‌‌ای‌ ست که در شب‌های تابستان نمایان می‌شود؛ ستاره‌ی سهیل.
برای ناخدای آب‌های آبیِ قصّه‌ها. تصویر هدر از Christine Bell | پایه‌ی اصلی قالب: عرفان