._99_.دوپیازه ی میگو

ازآموزشگاه که برگشتم ساعت 10شب بود اومدم دیدم مامانینا نشستن شامم درست نکردن رفتم نماز خوندم و اومدم دیدم باز مامان نشسته،گفتم شام نداریم ینی؟گفت میدونی حوصله ندارم کسلم خودت یه چی درست کن دیگه ،بعد با باباشروع کردن هندونه گذاشتن زیر بغلم که دستپخت دخترمون یه چیز دیگه ست وامشب هوس کردیم شام دخترپز بخوریم و این حرفا:| منم جو گیر شدم رفتم آشپزخونه دیدم بابا میگو آورده گذاشته فریزر ،درش آوردم یخش که آب شد تندتندآب پزش کردم و پاکش کردم مامان از تو هال دستورپختشو میداد ومنم انجام میدادم

تو ماهیتابه که بود یکم چشیدم گفتم این که بی نمک شده:(

ولی مامان گفت نه نمکش کافیه شورش نکنی یوقت، لازم بود خودمون نمک می زنیم نمک رو بردیم سر سفره ولی نیاز نشد خوب دراومده بود تقریبا :)

 


بله بله خودم میدونم تزیینم کلاس اولیه:) درک کنید گشنه بودیم ساعت 12شب :))


من نوشت:میخواستم اینو به پست قبلی اضافه کنم دیدم یکم طولانی میشه ، نه به اینکه هفته به هفته پست نمیذارم نه به حالا که تو دوساعت دوتا پست گذاشتم:))

گلاویژ | ۸ مرداد ۹۶، ۰۷:۴۹ | نظر بدهید
لیمو جیم
۰۸ مرداد ۹۶ , ۱۰:۴۶
پست بزار همینطوری:)
ظاهرش هم خوشمزست حتی:)) نوش جان 

پاسخ :

باشه باشه:)
خودش از ظاهرش خوشمزه تره😋
مرسی عزیزم
انگور ...
۰۹ مرداد ۹۶ , ۱۴:۵۴
به بهههه چه دست پختی 😍😍😍😍😍

پاسخ :

😍😍😍😍😍
خجالتم نده:))
خانم نارنج
۱۰ مرداد ۹۶ , ۲۰:۰۷
خیلی عالی فقط یک سوال مگراولش نبایدمیگوروپاک کرد؟یعنی اول توآب جوش انداختین یخش بازشه بعدپاکش کردین؟

پاسخ :

آره عزیزم اولش آب پزش کردم بعد پاکش کردم اینجوری شکلش حفظ میشه
اگه اول پاکش کنی بعد بذاری آب پز شه میگو ها له میشن 
🍁 غزاله زند
۱۱ مرداد ۹۶ , ۰۹:۰۴
میگو دوست ندارم ولی هر دفعه میبینم دلم میخواد! :|  از عجایبِ روزگار! :))
نوشِ جان ;) 

پاسخ :

چرا؟
خیلی خوشمزه ست که:)
مرسی غزاله جان😘😘😘
tiara .n
۱۱ مرداد ۹۶ , ۱۰:۳۵
میگم اینکه من پیاز و کشمش نمیخورم خیلی غیر عادیه؟؟
ولی درهرحال ظاهر غذات که خوشمزس:)

پاسخ :

نع اصلا
من خودمم خیلی چیزا رو نمی خورم اصن
خودش خوشمزه تر از ظاهرشه:))
** دلژین **
۱۴ مرداد ۹۶ , ۰۸:۵۳
سلتم عزیزم 
رمز رو فرستادم 
ممکنه بره تو هرزنامه:) 

پاسخ :

سلام مرسی عزیزم😘
سایه
۱۴ مرداد ۹۶ , ۱۲:۳۲
ای خدا چرا من از این توانایی ها ندارم؟
کلا یه هاله ای از تنبلی من و فراگرفته؟

پاسخ :

منم تنبلم ولی گاهی اوقات جوگیر میشم😂
mohi
۱۴ مرداد ۹۶ , ۱۴:۰۲
من شب قبل از کنکور برای اولین بار شام میگو خوردم
با اینکه انصافا خیلی خوشمزه بود ولی چون هنوز به خوردنش عادت نداشتم یجورایی از تصور قیافه ی اصلیش چندشم میشد!

پاسخ :

خیلی خوشمزه ست
عادت نداشتی به قیافش😂
فرشته ...
۱۶ مرداد ۹۶ , ۱۵:۳۴
به به خانم سرآشپز و هنرمند:)
با این که تازه ناهار خوردم ولی دلم میگو خواست:))
یاعلی

پاسخ :

میگو عشقه 
مگه میشه جنوبی باشی و دلت میگو نخواد😜
Pardis
۱۷ شهریور ۹۶ , ۱۲:۴۵
شاید باورت نشه ولی یکی از مجهولات ذهنیم برطرف شد😐😐همیشه وقتی میگو درست میکردم اول پاکش میکردم بعد سرخش میکردم بخاطر همین خیلی تغییر سایز میدادن میگوها اصن اونقد ریز و له میشدن که نگو!!الان فهمیدم باید ابپزش کنم😊

پاسخ :

آب پزشم کنی بازم سایزش کوچیک میشه ها ولی خب له نمیشه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
بالاخره یک‌روز از خواب بیدار می‌شوم و می‌بینم مرده‌ ام، و درحالی‌که آفتاب بر پرده‌های اتاق کارم می‌رقصد و هنوز کسی از مرگم باخبر نشده، دست‌نوشته‌هایم از من می‌پرسند: «ما چه خواهیم شد؟»

حسین رسول‌زاده
.
.
گلاویژ نام ستاره‌‌ای‌ ست که در شب‌های تابستان نمایان می‌شود؛ ستاره‌ی سهیل.
برای ناخدای آب‌های آبیِ قصّه‌ها. تصویر هدر از Christine Bell | پایه‌ی اصلی قالب: عرفان