._110_.خورشیدی در جان تو پنهان است

هی از دیشب تا حالا میرم پروفایلشو که عکس منو گذاشته چک می کنم و ذوق مرگستون میشم و از تل میام بیرون، بعد یهو یاد دیشب و حرفامون میفتم که وسط کل کل کردنا و خندیدنا و تو سر هم زدنای نصفه شبیمون، یهو بغض کرد و گفت:

رفاقت های صمیمی گاهی پایانی ندارد

یا شاید تلخی بی پایان دارد

احتمالش هست  یه روز من و تو انقد سرد شیم نسبت ب هم ک خدا داند... 

گفتم: گاهی فکر می کنم نکنه الان اوج دوستیمون باشه و بعدش سیر نزولی داشته باشه😞

.

خیلی وقتا به این موضوع فکر می کنم و می ترسم که نکنه آدمای الان زندگیم چند سال بعد فقط یه خاطره باشن، نکنه این روابط گرم و صمیمانه و دوستی های عمیق، در طول زمان کمرنگ و سرد بشه... 

نیاد اون روزی که از آدمایی که الان، درست همین حالا جزیی از زندگیمن فقط یه اسم و تصویر با وضوح کم به جا بمونه گوشه ی ذهنم... نیاد اون روزی که وسط شلوغی ها و لا به لای روزمرگی ها و دغدغه هام جا بمونن :(((







گلاویژ | ۲۷ مهر ۹۶، ۱۹:۵۴ | نظر بدهید
یاسمین زهرا غریب
۲۸ مهر ۹۶ , ۰۰:۳۳
بععععلللله

پاسخ :

:)))) 
😘😘😘
Nelii 💉📚
۲۸ مهر ۹۶ , ۰۳:۴۴
برای من اون روز اومده:(
خیلی بده،وقتی یاد خاطرات قدیم میفتم،دلم میخواد بازم بهش زنگ بزنم و صحبت کنم اما یادم میفته دیگه اونقدر صمیمی نیستیم باهم😔
انشاالله برای تو، اون روز نیاد😘

پاسخ :

خیلی تجربه ی بدیه :(
اگه یه رابطه برامون عزیزه نباید اجازه بدیم سرد و کمرنگ بشه :(
دوری دوستی نمیاره :(((
آرام ..
۲۸ مهر ۹۶ , ۰۸:۰۳
منکه دوستای قدیمیم خیلیاشون رابطم باهاشون کمرنگ شده
بقول نلی حتی دیگه نمیتونم بهشون زنگ بزنم و باهاشون حرف بزنم
اما دوستای جدیدم،مثل تو و یوشا و تیارا کسایی هستید ک روتون برا رفاقت حساب باز کردم
امیدوارم هیشوقت دوستیامون تموم.نشه
حتی تا 15سال یا 20سال دیگه :(((((

پاسخ :

خیلی بده آدمایی که سال ها باهاشون خاطره داری انقدر از زندگیت کمرنگ بشن :(
واسه همینه که من سعی می کنم با افراد معدودی دوست باشم عوضش خیالم راحت باشه که همیشه دارمشون و قرار نیست از دستشون بدم 
اگه نخوایم که تموم نمیشه :) 
ولی من با یوشا قهرم گفته باشم :|
فرشته ...
۲۸ مهر ۹۶ , ۰۹:۲۸
چه حس خوبی داره، من رفیق زیاد دارم ولی یه تقریبا صمیمی دارم که الان که ازش دورم(رفته دانشگاه) دلم براش تنگ میشه، جالبش اینه که اونم همش زنگ میزنه میگه هر جا میرم تو رو میبینم، دریا، کوه ، جنگل، هوای خنک با همش یاد تو می افتم و میفهمم عاشق اینایی و من ذوق میکنم از داشتنش:)
ان شاا... دوستیتون ابدی باشه:)
یاعلی

پاسخ :

منم دوست صمیمی کم دارم و اکثرشون ازم دورن، خداروشکر که فاصله تا حالا تو دوستیامون تاثیری نداشته، اینکه ببینی رفیق صمیمیت با این که کیلومتر ها ازت دور شده و آدمای جدیدی سر راهش قرار گرفتن ولی هنوز تورو فراموش نکرده و مدام بیادته، حس وصف نشدنی ایه واقعا :) 
آرام ..
۳۰ مهر ۹۶ , ۱۲:۱۲
نکنه یوشا باز تلگرامشو حذف کرده؟😂😂

پاسخ :

نمی دونم، فکر نکنم
من چند روزه تلمو دی اکتیو کردم خبر ندارم:|
وجوج جیم
۰۵ آبان ۹۶ , ۱۸:۴۸
من یه مدت زیادی بود که برای رابطه های تموم شده،آدمای رفته مینشستم و خیلی جدی گریه میکردم.گریه میکردمااااا
نمیدونم چی شد
ولی الان یکم بیشتر بیخیالشون شدم.اگه قراره بمونن خب میمونن

پاسخ :

درسته، اگه قراره بمونن می مونن، ولی اگه رو یکی حساب وا کنی که بمونه ولی نمونه اونوقت واقعا سخت میشه:((
mohi
۰۷ آبان ۹۶ , ۱۸:۵۴
گیلی گیلی گیلیییییییی تولد تولد تولدت مبآرک !

ایشالا به آرزوهای خوشجل خوشجلت برسی مهربون ((:

پاسخ :

مرسی محدثه جان 😍😍😍
ان شاءالله شما هم به آرزو های قشنگت برسی عزیزم :))) 
x
۱۰ آبان ۹۶ , ۰۳:۲۶
تولدددد توووولد تووولدت مبارک :)

پاسخ :

مرسی مالاکیتی عزیزم :))) 😘😘😘😘
آرام :)
۱۱ آبان ۹۶ , ۱۵:۴۳
آن شالله پایدار دوست هاتون باشه و خوش بگذره :)
تولدتتتتتت مبارک💚❤💜💙💛🎈🎈😍

پاسخ :

مرسی آرام جانم😘
خیلی ممنون😊
x
۱۱ آبان ۹۶ , ۱۷:۴۴
من 8/8 
تو چندمی ؟6 ام ؟

پاسخ :

آره 
دوروز ازم کوچیکتریا :)))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
بالاخره یک‌روز از خواب بیدار می‌شوم و می‌بینم مرده‌ ام، و درحالی‌که آفتاب بر پرده‌های اتاق کارم می‌رقصد و هنوز کسی از مرگم باخبر نشده، دست‌نوشته‌هایم از من می‌پرسند: «ما چه خواهیم شد؟»

حسین رسول‌زاده
.
.
گلاویژ نام ستاره‌‌ای‌ ست که در شب‌های تابستان نمایان می‌شود؛ ستاره‌ی سهیل.
برای ناخدای آب‌های آبیِ قصّه‌ها. تصویر هدر از Christine Bell | پایه‌ی اصلی قالب: عرفان