._92_.کوکوسبزی:||||||||

حال و هوای بچگی فقط صدای یاکریم تو حیاط

اول صبح خرداد که بلند شدی درساتو دوره کنی بری سر امتحان 

هوای خرداد... 

__________________________________



همش تقصیر یاسمین بود ولاغیر :||||یبارم که خواستیم از گنجینه ی فنون آشپزیش بهره ببریم اینجوری شد :(

اندرز شماره یک :در انتخاب دوست دقت کنید مهمترین معیارتون واسه انتخاب دوست آنلاین بودنش باشه اینجوری نباشه که ساعت سه و بیست و هفت دقه بهش پی ام بدین اونوقت ساعت سه و پنجاه و شش دقه تازه جوابتونو بده!!! 

اندرز شماره دو:مجددا در انتخاب دوست دقت کنید، دوست آن است که گیرد دست دوست /در پریشان حالی و درماندگی حالا اگه احیانا در پریشان حالی و درماندگی هم به طرز مشکوکی ناپدید شد لااقل وقتی برمی گرده همدردی کنه نه اینکه به سوتی شما بخنده :|

اندرز شماره سه :اگه به هر دلیلی با کسی دوست شدین که 24ساعته آنلاین نیس یا موقع پریشان حالی غیبش می زنه هر کاری باهاش دارید بذارید زمین و تکون نخورید سراغ اینترنت هم نرید، کار رو باید از کاردان پرسید نه از تکنولوژی :|||تکنولوژی همیشه یه چیزیش کمه حالا یا آردش کمه یا زرد چوبه یا نمک و فلفل :||||


به لطف امداد های غیبی خوشمزه از آب دراومد وگرنه با یاسمین کات می کردم :|

پ ن:دوست افلاین به چه ماند؟؟؟ به کوکوسبزیِ بدون آرد!!! 

گلاویژ | ۱۳ خرداد ۹۶، ۰۷:۱۸ | نظر بدهید
آرام ..
۱۳ خرداد ۹۶ , ۰۸:۰۰
آشپز ک شدی
شاعرم شدی 
پتد و اندرزم میدی:)))))
دیگه وقتشه بسلامتی:)))))

پاسخ :

خجالتم میدی؟ :))) 
مـــــــنِ او
۱۳ خرداد ۹۶ , ۰۸:۴۹
وااااای 
خخخخ
تو روحتون 
چیشدهههه این کوکوئه؟! خخخخ
آخ
خخخ

پاسخ :

نخند، تجربه ی استرس آوری بود :(
این عکس رو زمانی که داشت سرخ می شد گرفتم واسه همین بعضی قسمتاش هنوز سرخ نشده 
مریم /دلژین
۱۳ خرداد ۹۶ , ۱۰:۱۶
آرد نمیخخخخواااد :))) من هیچ وقت آرد نمیزنم 

پاسخ :

عه؟ 
🌵کاکتوسَک🌵 ^_^
۱۳ خرداد ۹۶ , ۱۰:۴۹
آرد واسه اینه که کوکو وا نره داخل روغن 
شما سبزیشو میپزید؟😳😳وا ،اخه ما خام سرخ میکنیم :)

بازم خیلی خوب شده نوش جون؛)

پاسخ :

پس شما هم آرد می زنین 
والا من دیشب چون یاسمین دیر جوابمو داد مطابق چیزی که تو اینترنت نوشته بود درست کردم و سبزیشو خام سرخ کردم این عکس هم مربوط به زمانیه که تازه تو ماهیتابه برش گردونده بودم هنوز اونورش سرخ نشده بود، حالا دفعه ی بعد سبزیشو اول می پزم ببینم طعمش چطور میشه 
مرسی عزیزم :) 
ABOLFAZL :.
۱۳ خرداد ۹۶ , ۱۰:۵۲
نوش جونت

پاسخ :

مرسی :) 
توتو
۱۳ خرداد ۹۶ , ۱۳:۰۰
میگما عین خودم داغونی تو این زمینه ها:))مامی جانم معتقده من اگه دکتر نشم بدبخت میشم چون هیچ کاری بلد نیستم:))

پاسخ :

هعی روزگار پشمالو 
پس جفتمون آینده ی مبهمی داریم :(
انگور ...
۱۳ خرداد ۹۶ , ۱۴:۲۸
آقا به آرد ربطی نداره ها :))) من هیج وقت آرد نمیزنم . تا الان حتی نشنیده بودم آرد بزنی :))) هیچ وقت وا نمیره
معلومه خیلی خوشمزه شده حتما

پاسخ :

عه؟ اگه بدونی دیشب چه استرسی کشیدم سر این وانرفتنش :(((
آره خداروشکر طعمش خوب شد:) 
یاسمین زهرا غریب
۱۳ خرداد ۹۶ , ۱۵:۴۹
دیوانههههههه😆😆😆😆😆😆😂😂😂😂😂
مردم از خنده از دست تو

پاسخ :

نخند 
برو خداروشکر کن باهات کات نکردم :|
دوشیزه نیکلی
۱۳ خرداد ۹۶ , ۲۱:۳۶
کوکو سبزی مگه ارد میزنن :|

پاسخ :

نمی دونم والا :|
فکر کنم سلیقه ایه
می نآ
۱۴ خرداد ۹۶ , ۰۳:۴۶
چراهمه تعجب کردن که به کوکوسبزی آردمیزنن!/:
آره خب میزنن واقعامیزنن😂😅
فک کنم اینم قضیه ی قورمه سبزی باشه که شمازردچوبه میزنین مارب میزنیم! :)

پاسخ :

فکر کنم سلیقه ایه بعضیا آرد می زنن بعضیا نمی زنن :) 
ما واسه قورمه سبزی هم رب می زنیم هم زردچوبه :)))) 
می نآ
۱۴ خرداد ۹۶ , ۱۰:۳۷
بله شایدم سلیقه ایه (:
^.^

پاسخ :

اوهوم :))) 
آرام ..
۱۴ خرداد ۹۶ , ۱۵:۰۲
@می نا
ما هم رب میزنیم هم زردچوبه که :)))))))))))))))

@توتو
حرف مامانتو باید نوشت و قاب گرفت😂

@آرام
اره بابا وقتشه😂

@خوودت
روزگار پشمالو دیگه چ صیغه ایه😂

پاسخ :

😁😁😁😁
Dr. Nelii
۱۴ خرداد ۹۶ , ۱۷:۰۱
خخخ هیچوقت به دستورپخت دوستات اعتماد نکن😂😂
من یه بارخواستم قرمه سبزی بپزم از دوستم کمک گرفتم گفت رب بزن،وقتی آماده شد هیچکس نخوردش حتی خودم
آخه مامانم هیچوقت رب نمیزنه برا همین مزش رو دوست نداشتیم😁

پاسخ :

یاسمین خودش آشپزی تدریس می کنه به دستور پختاش اعتماد دارم :))) 
ما هم تو قرمه سبزی رب می زنیم خیلی خوشمزه میشه تو قلقشو بلد نبودی حتما زیاد رب زدی بهش 😁
😂😘یگانـღـه😊😍 jb
۱۶ خرداد ۹۶ , ۰۰:۴۵
خخخخخخخخخخخخخخخ
واقعا باحال بود
من فک کردم تخم مرغ درست کردی وب زیبایی داری اجی دنبال شدی موفق باشی

پاسخ :

مرسی:))) 
شما هم موفق باشی :)))))))) 
عاشقان ریاضی ....
۱۶ خرداد ۹۶ , ۱۱:۳۳
به قیافش میخوره خوشمزه باشه افرین
فکر کنم وقتشه

پاسخ :

آره خیلی خوشمزه شد 
مرسی :) 
نه وقتش نیس، خیلی زوده، من هنوز آسانسور ترقی رو طی نکردم:))) 
سایه
۱۹ خرداد ۹۶ , ۱۴:۲۲
من چرا از این کارا نمیکنم:/

پاسخ :

:||||
یعنی اگه کسی نباشه چیزی واست درست کنه پا نمیشی یه چیزی واسه خودت درست کنی بخوری؟ 
سایه
۱۹ خرداد ۹۶ , ۱۴:۲۷
یه مشکلیم که با وب تو دارم اینه که پستات تاریخ ندارن:/

پاسخ :

سایه؟ تو با این حجم از دقت و تیزبینی چطور تا حالا کشف نشدی؟! 😂
توتو
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۷:۳۲
میگما چرا من از چال لپم برات حرف نزده بودم؟؟:دی
الان خواهر مستر منو پسندید آیا؟؟:))

پاسخ :

آره آره پسندیدم،:)))) اسمتو تو لیست یادداشت می کنم واسه مرحله ی بعد 😄
x
۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۳:۱۹
سلاااام 
خوبی ؟ 
‌کوکو سبزیت ظاهرش که خیلی خوبه
شانس اوردی باز در عرض نیم ساعت جواب داده ...من انلاین شدنم تو شبکه های اجتماعی معروفه .... چند هفته یه بار سر میزنم :)) 

پاسخ :

سلام مرسی خوبم به خوبیت :) 
اتفاقا خودمم آنلاین شدنم تو مجازی جات ها معروفه :))) 
x
۱۸ تیر ۹۶ , ۱۱:۲۸
رهاییت مبارک فاطمه جونی :)

پاسخ :

خیلی مرسی مالاکیتی جونم:))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
بالاخره یک‌روز از خواب بیدار می‌شوم و می‌بینم مرده‌ ام، و درحالی‌که آفتاب بر پرده‌های اتاق کارم می‌رقصد و هنوز کسی از مرگم باخبر نشده، دست‌نوشته‌هایم از من می‌پرسند: «ما چه خواهیم شد؟»

حسین رسول‌زاده
.
.
گلاویژ نام ستاره‌‌ای‌ ست که در شب‌های تابستان نمایان می‌شود؛ ستاره‌ی سهیل.
برای ناخدای آب‌های آبیِ قصّه‌ها. تصویر هدر از Christine Bell | پایه‌ی اصلی قالب: عرفان