._76_.مسترانه

+داشتم با سرنگ آب می ریختم تو حلقش، یه غِرغِری راه انداخت که رسما حنجره اش نابود شد، صداشو ضبط کردم  یکم فیض ببرین :) 



+یاد گرفته دس می زنه :) 

+ ازش می پرسیم جیگر مامان کیه؟ میگه آجی.. عزیز مامان کیه؟ آجی... خوشگل مامان کیه؟ آجی...یه همچین مستر چاپلوسی داریم ما :||| هرچند عده ای معتقدند که از ترس اینجوری میگه!!!!! 

+به سشوار میگه آشوف! به پستونکش میگه اَم!به بابا میگه اَگا! به شیشه شیرش میگه اَغام! به منم میگه آجی /اَجی 



این موقع ها باید به هوا تافت زد تا همینجوری بمونه! مرسی که بازم با صدای بارون بیدار شدم :) 

گلاویژ | ۶ اسفند ۹۵، ۰۵:۰۸ | نظر بدهید
Darkest ..
۰۶ اسفند ۹۵ , ۰۵:۳۰
فوت کن این هوا رو بیاد اینورا

پاسخ :

تو این مورد من زیادی خسیسم:) 
جملک نویس
۰۶ اسفند ۹۵ , ۰۷:۲۶
:)

پاسخ :

:)) 
لیمو ...
۰۶ اسفند ۹۵ , ۰۹:۵۷
خداوند مستر با نمکتان را حفظ کناد:)))

پاسخ :

مرسی لیموی قشنگم:) 
محمد ابراهیمے
۰۶ اسفند ۹۵ , ۱۰:۱۵
خداوند حفظشان کند

پاسخ :

مچکرم :) 
دختریم ...
۰۶ اسفند ۹۵ , ۱۱:۳۷
حرف زدن بچه ها خیلی شیرین و بامزست :))
+ ای جانم هوای بارونی ^ــــــ^
خوشبحالتون :)

پاسخ :

آره خیلی بامزه ست :) 
:)) 
mn :)
۰۶ اسفند ۹۵ , ۱۳:۳۱
حرف میزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایول بابا چ زرنگه ماشااله

پاسخ :

چند تا کلمه میگه اونم به زبون مستری! 
محمد روشنیان
۰۶ اسفند ۹۵ , ۱۴:۱۸
چرا نمیشه پست کرد صدارو!

پاسخ :

نمیشه متاسفانه :(
Dr. Nelii
۰۶ اسفند ۹۵ , ۱۴:۳۱
ای جااان😍😍
آدرس میدم پستش کن😀😊

پاسخ :

حتما :)) 
باور
۰۶ اسفند ۹۵ , ۱۶:۲۳
:))))
مستر بامزه:))
حالا چرا انقد‌اجی ،اجی میکنه بچه؟؟
زهر چشم‌ ازش گرفتی اره؟؟

پاسخ :

نمی دونم والا، گیر داده به من :|
منو زهرچشم؟؟؟
پرواز ...
۰۶ اسفند ۹۵ , ۲۱:۳۱
خدا حفظش کنه :))

پاسخ :

مرسی عزیزم :) 
x
۰۷ اسفند ۹۵ , ۰۱:۰۰
یقین دارم بیشتر از مقداری که دوستش داری دوستت داره 
‌اگه این مسترتون  دست من میفتاد جای ۳۰ تا دندونم رو روی لپ هاش میذاشتم (دو تا از‌دندون عقلم برداشته شده!)
‌عاشق شدم انگاری‌:-P :-* :-D 

پاسخ :

کی؟مستر؟ عمراااا
نمیشه، اثر جرمت رو لپاش باقی می مونه، لو میری :)) 
آرام ..
۰۷ اسفند ۹۵ , ۲۲:۲۴
:))))) منکه عااااااااااشقشم 
ققققققققق،غغغغغغغغغغغغغغ :)))))))))
آغاااااا:)))))))))

ای جونممممممم بووووووووووووووسسسسسسسسسسسس

پاسخ :

غغغغغغغغفغغغ
قققققققققققق
همینجوری گوش میدم و می خندم 
یاسمین میگه از جون مایه گذاشته واسه قرقره کردن :))))) 
توتو
۰۸ اسفند ۹۵ , ۱۴:۵۲
وووووویییییی اصن از این کاراش که میگی انقده دلم قیلی ویلی میره.میخوامش خیلی.بوس براش.
راستی xقبلا گفته بود حرف بزنه عاشقش میشی شدی واقعا؟؟واای خدا قیافشو کنار این اداهاش میذارم از دور عاشقش میشم

پاسخ :

کی؟ من؟ عاشق؟ اونم عاشق مستر؟ 
عمراااا 
امکان نداره 
تحمل کردن که به معنی عاشق شدن نیست فرزندم! 
سیما
۱۱ اسفند ۹۵ , ۱۵:۱۴
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍ووواااااااایییییییییی
من ک ضعف  کردم صداش رو شنیدم
ای جان
چ نی نی شیطونی دارید بووووس
خدا حفظش کنه

پاسخ :

وای آره خیلی شیطونه سیما 
پیرم کرده :( موهامو ببین، سفید شدن :((
تچکر:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
بالاخره یک‌روز از خواب بیدار می‌شوم و می‌بینم مرده‌ ام، و درحالی‌که آفتاب بر پرده‌های اتاق کارم می‌رقصد و هنوز کسی از مرگم باخبر نشده، دست‌نوشته‌هایم از من می‌پرسند: «ما چه خواهیم شد؟»

حسین رسول‌زاده
.
.
گلاویژ نام ستاره‌‌ای‌ ست که در شب‌های تابستان نمایان می‌شود؛ ستاره‌ی سهیل.
برای ناخدای آب‌های آبیِ قصّه‌ها. تصویر هدر از Christine Bell | پایه‌ی اصلی قالب: عرفان